Valná hromada a volby

Napsal Cech studentů historie (») 27. 11. 2009 v kategorii Zápisy ze schůzí, přečteno: 1566×

Výroční valná hromada proběhne ve středu 9. prosince od 19:30 v salonku ve Zbrojnici. Členové, kteří mají zájem kandidovat do hlavního výboru, zašlou oznámení o kandidatuře a volební program na e-mailovou adresu kolarondrej@seznam.cz, a to nejpozději do 6. prosince 20:00. Předvolební agitace před tímto termínem je v zájmu rovnosti příležitostí zakázána. Programy všech kandidátů budou zveřejněny naráz.

Volit je možno i dálkově, zájemci si mohou na výše uvedené e-mailové adrese zažádat o zaslání kandidátní listiny a o pokyny, jakým způsobem hlasovat.

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Kubamara z IP 134.76.63.*** | 27.11.2009 13:13
Na zdar,
upozorňuji dopředu, že "zákaz"smile předvolební agitace před 6. prosincem, v následující dnech vědomně poruším.
Přeji krásný densmile
Pavel z IP 90.179.129.*** | 27.11.2009 15:05
Kubo, od čeho jsou pak daná ta pravidla, na kterých se dohodlo, když je stejně porušíš? To by si pak následně mohl každý dělat co chce...
O. Kolář z IP 85.70.128.*** | 27.11.2009 16:12
Oznamuji, že pokud zákaz porušíš, bude Tvá kandidatura prohlášena za neplatnou. Takové je rozhodnutí výboru. Podotýkám, že toto nařízení nepochází ode mě. Já sám bych klidně byl benevolentnější, ale musím dodržovat pravidla stejně jako ostatní, ať už s nimi souhlasím, či nikoliv. A totéž očekávám od Tebe. Nechápu, proč by právě pro Tebe měly vždy platit nějaké výjimky a proč musíš kvůli těmhle byrokratickým podružnostem pokaždé dělat zbytečný humbuk.
Ono v podstatě o nic nejde, jelikož předvolební agitace má obvykle jen mizivý účinek, většina členů je předem rozhodnuta, koho bude volit. Ale předpis je předpis.
O. Kolář z IP 85.70.128.*** | 27.11.2009 16:44
Mimochodem, po volbách 2007 jsi to byl především Ty, kdo kritizoval zbytečně vypjatou předvolební atmosféru a to, že někteří kandidáti vyslali do oběhu více agitačních textů. S ohledem na tuto zkušenost bylo již loni rozhodnuto, že tajemník zveřejní programy všech kandidátů najednou. Skutečnost, že tento předpis nebyl loni dodržen, jsme v tichosti tolerovali.
Člen má právo nesouhlasit s rozhodnutím výboru, má právo proti němu protestovat, požadovat jeho přezkoumání nebo zrušení. Ale v žádném případě nemá právo toto nařízení svévolně a vědomě porušit.
Ale za ty tři roky jsem si už zvykl na to, že výbor střídavě kritizuješ za to, že:
a) rozhoduje bez ohledu na mínění širší členské základny
b) bere přílišné ohledy na názory jednotlivých členů a není schopen samostatného rozhodování.
Možná bys nám měl sepsat instrukce, kdy a o čem smíme či nesmíme rozhodovat. Ovšem v takovém případě bychom se rovnou mohli přejmenovat na Cech Jakuba Hušky a rozpustit výbor.
Už dávno jsem pochopil, že nikdy nelze docílit toho, aby byli všichni členové spokojení, ale usiloval jsem aspoň o to, aby bylo co nejméně nespokojených. Stále se ovšem utvrzuji v tom, že pokud jde o záležitosti Cechu, Tobě se zřejmě nelze nikdy zavděčit. Možná se domníváš, že já si jako člen výboru mohu prosadit taková pravidla, která by mi vyhovovala, nicméně tak tomu není. Sám občas nesouhlasím s některými usneseními výboru, ale musím je respektovat stejně jako ostatní.
Benjamin z IP 85.70.108.*** | 27.11.2009 22:15
Ačkoliv souhlasím s tím, co napsal Pavel i Ondra. A reakce Kuby mě sice v počátku nenechala chladným a sám jsem v podobném duchu chtěl reagovat. Nicméně se domnívám, že Kuba to ve své podstatě a své jedinečné německé ip adresy myslel zcela ve srandě. Zažili jsme toho hodně, čímž nechci nijak obhajovat předešlé tři výpovědi, ale berme určité věci s nadhledem. I když připouštím, že Kubův komentář může vyvolat negativní reakce.

Budu se opakovat, ale pravidla platí pro všechny!
Zdeněk z IP 90.180.240.*** | 28.11.2009 17:19
brum brum nezávislý...smile
ale je recht, dohodnutá pravidla se musí dodržovat.
O. Kolář z IP 85.70.128.*** | 28.11.2009 11:57
Členové, kteří se nemohou zúčastnit valné hromady a chtěli by se k něčemu vyjádřit nebo položit otázku členům výboru, případně kandidátům do příštího výboru, nechť tak prosím učiní písemně.
Kubamara z IP 134.76.63.*** | 28.11.2009 18:26
Ahoj Ondro,smile
vůbec neměl ani nemám v plánu kandidovat do výboru CISH. Jsem, až na pár nepodstatných věcí, s prací současného výboru spokojen.
Pouze mě znovu překvapilo usnesení výboru ohledně začátku kvazikampaně a to z jednoho důvodu: v žádné demokratické společnosti - tím neříkám, že CISH nectí demokratické principy - nemůže určit začátek předvolební agitace, POUZE její KONEC!smile
A Ondro prosím tě nevím kde si na to přišel, že jsem to byl já "kdo kritizoval zbytečně vypjatou předvolební atmosféru a to, že někteří kandidáti vyslali do oběhu více agitačních textů." Ano, měl jsem nějaké poznámky k OBSAHU předvolebních agitací, ale vůbec si nevzpomínám, že mi vadila míra agitace. Domnívám se, že je to polopravda.
Rovněž nevím, že pro mou osobu platí VŽDY nějaké výjimky. Vůbec si nevzpomínám. Může mi to prosím tě objasnit?
Strašně mrzí, že vytahuješ zcela z kontextu události, které s tím vůbec nesouvísí a děláš ze mě egoistického tlačhubusmile. Napsal jsem to jako vyjádření nesouhlasu rozhodnutím CISH. Žádnou další "akci" jsem ani neplánoval (když nechci kandidovat). Samozřejmě plně ctím rozhodnutí výboru CISH a NIKDY jsem ho vědomě neporušil. Jenom mě mrzí, že se z toho stala osobní věc. Zdarsmile
O. Kolář z IP 85.70.128.*** | 28.11.2009 19:28
Pokud s něčím nesouhlasíš, stačí napsat, že Ti to a to rozhodnutí vadí z takového a takového důvodu. Veřejně prohlásit, že toto rozhodnutí nehodláš respektovat, není úplně nejlepší cesta. Jestli jsi měl nebo neměl v úmyslu nařízení porušit, jsem nemohl vědět, jelikož neumím číst myšlenky.
Jinak podmínky pro kandidaturu jsou stejné jako loni, kdy proti nim nikdo neprotestoval.
Co se týče voleb 2007, vzpomínám si na debaty ohledně mého druhého agitačního oběžníku. Samozřejmě, že se jednalo hlavně o obsah dokumentu, ale pokud mě paměť neklame, šlo mimo jiné také o míru agitace. (Samozřejmě už je to dost dávno a asi nemá smysl to tu nějak podrobně řešit.)
Těmi výjimkami jsem měl namysli např. obejití loňských volebních podmínek nebo nerespektování usnesení výboru ohledně politických komentářů na webu. To jsou v podstatě jen prkotiny, které jsme většinou víceméně tolerovali a které byly většině z nás ukradené. Ony ani ty pokyny pro volební agitaci nejsou nikterak zásadní. A právě proto mi vadí, když se kvůli podobným záležitostem dělá zbytečný povyk.
Rozhodně jsem neměl v úmyslu z toho dělat osobní záležitost, jen mě rozladilo, jakým způsobem (již poněkolikáté) dáváš najevo své výhrady k dohodnutým pravidlům. Jak už jsem napsal v úvodu, nesouhlas lze dát najevo protestem nebo stížností, nikoliv obstrukcí.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel dvě a osm