Zápis ze schůze 20.2.2008

Napsal Cech studentů historie (») 22. 2. 2008 v kategorii Zápisy ze schůzí, přečteno: 1465×
ZÁPIS ZE SCHŮZE CECHU INVALIDŮ STŘEDOEVROPSKÉ HISTORIOGRAFIE, o.s.

Den: 20.2.2008
Místo: U Krbu (Olomouc)
Přítomní: Benjamin Pytlik, Ondřej Kolář, Pavel Kobera, Martin Barus, Jitka Svobodová;
J. Trčka, Š. Faltýnová - omluveni.

Program:
1. Hodnocení exkurze
2. Sborník
3. Turnaje a jiné sportovní akce
4. Nábor nových členů a propagace CISH
5. Periodicita schůzí
6. Vyznamenání a jiné tituly
7. Daňové přiznání za rok 2007
8. Různé

1. HODNOCENÍ EXKURZE
Hodnocení exkurze probíhá na webu CISH. 6 účastníků se již vyjádřilo a bylo by dobré, kdyby se vyjádřili všichni. Jinak díky přispění M. Tomanové jsme objevili příjemné restaurační zařízení v centru Prahy.

2. SBORNÍK
Dohodli jsme se definitivně, že tisk sborníku se provede v VUP. Otázkou zůstává, jakým způsobem bude sborník financovaný. Proto bychom se chtěli zeptat členů CISH, zda b nechtěli přispět na vydání sborníků částkou 50kč/os. Ve hře stálé zůstává sponzor (-ři), ale nepředpokládá se, že by to pokrylo celé vydání sborníků. Dále se uvažuje, že případě nedostatku financí bude sborník vydán vlastním nákladem v kroužkové vazbě. B. Pytlik napíše mail J. Růžičkovi a L. Bořutové, zda změny na příspěvcích jsou již provedeny. A taky napíše E. Beňové, zda by nechtěla přispět.

3. TURNAJE A JINÉ SPORTOVNÍ AKCE

Turnaj v ping-pongu:
Turnaj se bude konat 4.3.2008, od 19:00 na kolejích J.L. Fischera v Olomouci, startovné ve výši 10kč bude vybíráno na místě. Každý účastník nechť si přinese pokud možno vlastní sportovní náčiní. Budou se hrát zkrácené sety(tedy do 11 získaných bodů), kolik bude setů a zda se bude hrát tzv. pavoukem nebo ve skupinách rozhodne počet přihlášených hráčů. Své přihlášky posílejte na cish@centrum.cz do 3.3.2008.

Orientační běh:
Orientační běh se uskuteční 26.3.2008, ale vše je v jednání, proto mohou nastat změny. Bližší informace s ohledem na zabezpečení celé akce jsou zatím utajeny

4. NÁBOR NOVÝCH ČLENŮ A PROPAGACE CECHU
Kvantita plakátů pro nábor nových členů se zvýší. Přibudou plakáty i od P. Kobery. Tímto děkujeme O. Kolářovi za jeho prvotní iniciativu
Pro nové členy budou připraveny např. následující výhody:
- nižší poplatky za vstupy a startovné
- možnost publikační činnosti (sborník, web – zde přibude nová sekce)
- společná diskuze nad vybranými tématy z historie

5. PERIODICITA SCHŮZÍ
Bylo dohodnuto, že schůze budou probíhat jednou za dva týdny a nemusí být ve stejný den ani místě. Jelikož nebylo dohodnuto, kdy a kde se příště sejdeme, a tak je zde možnost e k této otázce vyjádřit.

6. VYZNAMENÁNÍ A JINÉ TITULY
Bylo dohodnuto, že vyznamenání bude trojstupňové, a to:
1. pochvala
2. pochvala
3. pochvala = čestné členství

J. Huška však podle dostupných informací má k této věci několik poznámek, proto nechť se na jedné z nejbližších schůzi dostaví a vyjádří se.

7. DAŇOVÉ PŘIZNÁNÍ ZA ROK 2007
B. Pytlik za řídí vše potřebné.

8. RŮZNÉ
- byl dán návrh na spolkové průkazky (J.Svobodová v dohledné době vypracuje a přinese ukázat návrh spolkových průkazek)
- taneční skupina s historického plesu se obrátila na M. Baruse, zda bude večírek, že by chtěli vystoupit, čímž by byl zajištěn program. Vše ale je potřeba konzultovat s Plesovým výborem, zda večírek chce organizovat. Bylo však dohodnuto, že případné uskutečnění večírku bude vybrán menší prostor než byl AMC Club.
- dále bylo dohodnuto, že místo členských příspěvků, které musí schválit Valná hromada a jsou demotivující pro nové členy, budou pořádány sbírky na určité události, ceny pro turnaje apod.
- CISH jako nepolitická organizace nebude trpět politické projevy kohokoliv, vč. svých členů, na stránkách CISH. Takovéto přípěvky budou ihned po objevení smazány.

Závěr
Ač možná pro některé v problematickém terminu, tak schůze proběhla úspěšně. Očekává se vyjádření ostatních členů k výše zmíněným problematikám.

V Olomouci, dne 20.2.2008 Benjamin Pytlik, v.r.

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Kuba z IP 77.48.85.*** | 24.2.2008 11:29
Ahoj,
z Růžičkou jsem mluvil. Řekl, že se pokusí během 10 dnů zaslat svůj příspěvek (prý už jenom dodělává závěr). Evu Beňovou bych si mohl vzít na starost. V pondělí bych Evě napsal mail. Co říkáte funkcionáři?

Měl bych jednu výhradu a jednu otázku k podobě sborníku? Za prvé, že by bylo nejlepší vydat sborník jako brožovanou knihu nežli v kroužkové vazbě. Především pro reprezentativnost celého podniku!! Další moje otázka směřuje k názvu našeho sborníku. V době kdy jsem byl ve výboře nepadl žádný definitivní návrh ohledně titulu. Pouze se navrhovali nejrůznější názvy (viz Pepa). A tedy se ptám, zdali se v tomto problému nějak pokročilo?

Děkuji, Kuba

O. Kolář z IP 85.70.128.*** | 24.2.2008 11:43
Honza mi včera psal, že článek pošle do 2 dnů. Komunikací s Evou byl pověřen Ben, takže v této otázce musí rozhodnout on. Co se týče názvu, já bych se držel "Humanitní mozaiky", přičemž podtitul by zněm "Sborník prací Cechu invalidů středoevropské historiografie."
Brožované vydání by samozřejmě vypadalo lépe, ale bude nákladnější. Tudíž záleží, jak se autoři (a případně další členové CISH) postaví k otázce financování. Někteří autoři k přepracování příspěvků přistupují poněkud laxně a nabízí se tedy otázka, zda o publikování článku vůbec stojí. Jiní zase mají možnost své práce vydat jinde, takže se jim možná nebude chtít investovat vyšší částky do našeho projektu. To vše jsou mé osobní postřehy, nikoliv oficiální vyjádření výboru.

Jelikož příštích pár hodin budu hostem Českých drah, musím přerušit diskuzi. V debatě můžeme pokračovat večer, ať už na webu, nebo v některém z olomouckých restauračních zařízení.

Benjamin z IP 158.194.169.*** | 24.2.2008 14:17
Ahoj,
souhlasím, aby sborník nesl název "Humanitní mozaika", vč. se zmíněným podtitulem. Evě Beňové jsem zatím nepsal, teprve se chystám. Co se týče vazby sborníků jsem pro kroužkovou vazbu v případě, že nebudou dostatečné finance. Je to jednoduchý, zaroveň levný způsob propagace. Budu dneska ještě urgovat Lucku Bořutovou a tedy na pořadu dne je způsob financování našeho sborníku.
Hezký den!

ps: foto z exkurze bude za pár minut na netu!!!

Kuba z IP 77.48.85.*** | 24.2.2008 16:46
Ahoj,
měl by se znovu vyslat někdo do Univ. tiskárny, aby zjistil předběžné náklady na tisk a potřebné parametry: vím, že Pepa tam byl na podzim, ale potřebujeme přesné ceny (hlavně z důvodu změn po 1.1. 2008).

Zatím,
Kuba

Benjamin z IP 158.194.169.*** | 25.2.2008 14:27
Přátelé,

jelikož jsme se nedohodli na předchozí schůzi, kdy se příště sejdem. Chci zde rozvířit diskuzi na toto téma. Dle mého soudu by se schůze mohla konat v úterý po odehrání turnaje či ve středu (v klasickou dobu na klasickém místě). Pondělní termín jsem zavrhnul, neb ne všem by to mohlo vyhovovat (podle předchozích zkušeností a diskuzí). Takže jaký je Váš názor??

z IP 88.101.122.*** | 2.3.2008 18:29
Ahoj,
musím se omluvit z úterního turnaje. Důvodem je jiná domluvená akce. Není to narychlo učiněná změna, spíše postupně se projevující skleróza. V podstatě jsem se přihlásil, aniž bych si uvědomil kolizi termínů. Mohl bych dorazit později a účastnit se případné cechovní schůze. Jinak bychom se mohli sejít ve středu, která mně vyhovuje i v jiných týdnech.
Ps: omluvenku z turnaje pošlu ještě na mail.
Pepa


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel deset a jedna